17 paź 2014

co zabrać na wakację z dzieckiem

Ze względu na to, że dość często udaje nam się podróżować, 
a pierwsza podróż z maluchem odbyła się gdy nie miał 
on skończonych jeszcze 9 miesięcy, 
postanowiłam napisać co zabrać podróżując 
z infantem (dzieckiem do 2lat) oraz starszym.  
źródło
 Co ja zabierałam i zabieram nadal na podróż:



1. dokumenty dziecka (paszport, dowód osobisty tymczasowy, ubezpieczenie),
2. pampersy (teraz na szczęście już nie muszę),
3. chusteczki nawilżone, tetra,
4. smoczek (o ile dziecko używa),
5. butelka z wodą, mleko (przy bramce celnicy przepuszczają jak jest małe baby, ewentualnie karzą spróbować), termoopakowanie, (obecnie nie używamy już butelki i zabieram bidon na wodę),
6. ciuszki (do podręcznego również te na przebranie), ręcznik z kapturem, czapeczka z daszkiem,
7. słoiczek z posiłkiem (do podręcznego),
8. wózek (najlepiej mały i lekki),
9. kaszka, miseczka, łyżeczka - plastikowe (jak mój mały już jadał kaszki, zawsze brałam tą na wodę prosiłam o trochę ciepłej wody i posiłek był),
10. ulubiona zabawka, kocyk, poduszeczka, (zdarzało mi się zabierać kołderkę nawet, żeby dziecko czuło swój zapach),
11. filtr UV, płyn do kąpieli, pasta do ząbków, szczoteczka,
12. koło do pływanie, takie z majtkami, żeby baby nie przeleciało.

Do 2 roku życia dziecko podróżuje u rodziców na kolanach, po za wózkiem, nie przysługuje mu żaden bagaż główny, ani podręczny.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz